Osazení desky s SMD

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Úterý Červen 7 15:33:03 CEST 2005

Zdraím :)

    tak to nevím jestli se dá běžně koupit v lékárně. Vyrábí se kde co,
ale něco mají jen nemocnice. Většina lidí třebas doma nepoužije punkční
jehlu nebo zavaděč ... a přitom by se technikům mohl hodit :-)

        Zkusila bych se zeptat v nějaké ústavní lékárně, v takové co
zásobuje oddělení, protože ta bude mít více speciálního vybavení než ta,
které většinu sortimentu tvoří aspiryn a c-vitamín.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Ales Filip wrote:

>Hello Saša,
>
>středa, 1. června 2005, you wrote:
>
>Dá se koupit také nějaká 0,7mm a cca 10cm dlouhá? Kdysi jsem nějakou
>takovou měl, používal jsem jí na stříkačce jako olejničku. Dalo se s
>ní dostat i do míst, kam bych se jinak nedostal. Bohužel jsem o ni
>přišel, když se mi při mazání kopírky za chodu namotala mezi ozubená
>kolečka :-(

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0523-0, 06.06.2005
Testovano: 7.6.2005 15:33:12