Jaky Toner

ergono@seznam.cz ergono@seznam.cz
Pondělí Červen 6 23:24:51 CEST 2005

www.kante.cz, napiste si o pristup k velkoobchodnimu ceniku, v nem jsou
flasky s tonerama pro vsechny bezne znacky + nahradni dily atd. Sypem to do
tech Brotheru, valec a toner je oddeleny, valec menime tak po kazdem
tretim-ctvrtem naplneni toneru.

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of lada.prerov
Sent: Monday, June 06, 2005 6:23 PM
To: hw-list@hw.cz
Subject: Jaky Toner

Muzete mi napsat kde se da teda sehnat ten tonerovej prasek u jake firmy? V
jakem minimalnim mnozstvi připadne za kolik?

Predpokladam ze kdyz ho jednou dosypu a pak renovace, tak oni stejne pri te
renovaci vymeni vsechny opotrebovane dily takze by ten valec vymenily uz pri
te prvni renovaci coz je zbytecne podle mne. A myslim si ze do vsech
tiskaren sypou ten samy typ toneru.
Muzete my to upresnit pokud je neco jinak?

Hlavne my vadi ze budu 14 dni bez tiskarny kdyz pujdu do renovace