HD se ani nehlasi

ivanhw@centrum.cz ivanhw@centrum.cz
Pondělí Červen 6 20:18:16 CEST 2005

Ono to cvakani je dvoji.

**Pomalejsi, kdyz je pripojen i datovy vodic -rameno opisuje delsi drahu, odhadem pres 60% plotny.
To jsem /pri nepouziti DAT.vodice/ korigoval pouzitim vysoce technicky vyvinuteho zlomeneho paratka,
ktere blokuje to plastove raminko.

**Rychlejsi, kdyz je pouze napajeni -rameno jezdi tak pouze 5mm sem tam. Jinak -kdyz je HD otevren, tak cvakani hlav
 neni cvakani, ale propomina spis zvuk FD pri osahani, jestli ma disketu.

Ve kterych mistech na plotne se ma nachazet ta "uvitaci" cast dat? Blize, nez 10 mm od vnejsiho okraje? Uvnitr?

BTW: ty plotny jsou nejhezci zrcadlo, co jsem videl.

Fotky toho rozebraneho disku
http://ivanhw.wz.cz/index.html

Diky vsem za napady
Ivan