Deska po blesku co s ni?

Bohumil Fulin bohumilfulin@centrum.cz
Pondělí Červen 6 17:03:57 CEST 2005

Na to mam jednoduchou odopoved. Co udela elektricky vyboj v cipu?

Predstavte si sirokou ulici ve meste. Pak si predstavte tu stejnou ulici po bombardovani s kraterama ale ne tak velkyma aby byly pres celou siri a silnice byla neprujezdna.

Preneseno na chip, vodic uvnitr cipu ma zuzeny prurez po vyboji, ale jeste porad funguje, protoze kontakt tam je, ale  zvysene namahani, koroze,... stejne jednou ten kontakt propali a zavadu mate opet.

Ja osobne vsechno co je po blesku doporucuji vyhodit a neopravuji. Tezko budete zakaznikovi opetovne vysvtlovat, ze ta zavada je poprad po blesku, kdyz nu to prece mesic fungovalo.

To prirovnani s bombardovanim jsem videl na mikroskopu na vlastni oci.