Deska po blesku co s ni?

Ing. Martin Hankovec martin.hankovec@ceskearchivy.cz
Pondělí Červen 6 15:55:24 CEST 2005

Nemate

Ano, muze. Uz se mi to stalo u nekolika pocitacu. Vetsinou deska odejde tak
do pul roku bez rozlouceni a zdanlive bez duvodu, i kdyz se pri vsech
testech po blesku tvarila, ze je v poradku.

Vetsinou zavadu zavinil interni modem pri blesku. Pri externim modemu odesel
treba jen seriovy port, ale deska chodi dodnes.

U jednoho pocitace navic odesel i disk, procesor a pamet :-(, ale to je asi
extremni pripad. Nicmene blesk je blesk...

MH