Algoritmus I-DFT pre delphi

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Červen 6 14:04:23 CEST 2005

trochu (cele) som to prerobil, lebo som tomu a) bud uplne neporozumel
alebo b) bola tam chyba.

Cely program je taka mala utilitka na pracu s S-parametrami. Vie
precitat subor, vlozit medzi dve susedne vzorky lubovolny pocet dalsich
vzoriek (linearna interpolacia), potom vyratat DFT a I-DFT niektoreho
S-parametra a ulozit to na disk vo formate CSV. Je to taka barlicka ku
P-Spice, lebo ten nevie pracovat s S-paramterami vobec.
Ked to dokoncim tak to dam samozrejme volne k dispozicii, mozno sa to
bude niekomu hodit.

balu