Drzak tuzkovych baterek

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pondělí Červen 6 08:55:41 CEST 2005

Tak jsem nakonec skoncil u bezneho pruzinkoveho drzaku z GM (z nouze ctnost,
potreboval jsem rychle nabijet a nemel jsem cas konstruovat neco jineho).
Drzak tak jak byl, byl naprosto nepouzitelny (obcas nabijecka ani nepoznala,
ze tam jsou baterky, ukoncovala nabijeni atd.)
Zjistil jsem, ze cely problem drzaku je v tom, ze tam je kombinace pruzinek a
nytku, ktere jsou tam jen tak namlacene. Vzal jsem trosku agresivnejsi
tavidlo, pajecku a pruzinky s nytky propajel. Od te chvilky drzak funguje
naprosto perfektne a IMHO nema cenu uvazovat o cemkoliv jinem (jiz
realizovano cca 10 bezproblemovych nabijecich cyklu).

Jakub Serych