HD se ani nehlasi

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pondělí Červen 6 07:08:28 CEST 2005

Ale pokud ten disk dlouho nepretrzite sel, vypnul se a pak nesel, coz mam
dojem,ze tazatel psal, tak by nemusel byt problem mechanicky,treba se
tepelne neco hnulo. Stejne bych zkusil vymenit tu elektroniku, pokud se
sezene. Treba zapomel jen nejaky byte FLASH :-) Jinak jsem ted nedavno
otevrel disk s neuveritelnou vyoranou brazdou asi ve tretine povrchu, bez
zjevneho poskozeni hlavicky. Choval se podobne, takze mozne je vse.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Pavel Novotný
Sent: Monday, June 06, 2005 1:51 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: HD se ani nehlasi

Jednak je nemate sanci sehnat a pak uz samotna demontaz bez poskozeni
povrchu ploten je docela problem.
Ve sve podstate mate sanci ("lepit") pouze pokud je "urvana" horni hlava u
vrchni plotny, nizsi hlavy jsou velmi obtizne pristupne.
Pokud bych si mel typnout tak bych vzhledem k operaci pri které se zavada
vyskytla nevyloucil, ze si hlava "strejchla" o povrch a stalo se ji to
osudnou.