__Prakticky dotaz na ochranu plosnych spoju__

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Neděle Červen 5 13:11:53 CEST 2005

Plastik je skvely material. Nevim o jake hrozne praci mluvite. Striknout
desku je otazka cca 5 vterin, vystrihnout si predem z kancelarskeho papiru
masku, abych nepostrikal vsechno okolo, otazka asi tak minuty.

Jakub Serych

-----Original Message-----
From: Ivo Neubauer [mailto:neubaui@centrum.cz]
Sent: Sunday, June 05, 2005 9:56 AM
To: HW-news
Subject: __Prakticky dotaz na ochranu plosnych spoju__

Zdravim lidi.

Mel bych dotaz hlavne na lidi, kteri maji zkusenost z provozovanim
elktronickeho zarizeni "venku". Jde mi o to zda zarizene umistene na
plosnaku, ktery ma klasicky epoxidovou priskyrici a bude umisten venku dejme
tomu v naky plastovy krabici a to cely rok, zda je nutne tento plosnak po
zaletovani soucastek jeste prelakovat. Oxidace se bojim mene nez VLHKOSTI.
Uvazoval jsem o spreji z GM s nazvem PLASTIK, ale nevim jestli je to opravdu
nutne. Hlavne jsou to prachy navic a hrozna prace navic. Mozna je to jednom
PARANOIA :))

Diky za info

Ivo