3.3V graficke lcd

Pavel pavel_t@centrum.cz
Neděle Červen 5 11:32:02 CEST 2005

> exituji i 3V verze grafickych LCD? Prolezal jsem web elatecu a koaly a nenasel
> jsem. Potreboval bych tak 120x32 a co nejmensi.
> Nebo ty 5V funguji i na 3.3V?

No u klasicky znakovych displaju s HD44780 se vetsinou udava VCC jako 5V
  ale kdyz se podivate do DS k ridicimu obvodu tak zjistite rozsah
napajeni 2.7-5.5V, zatim jsme mel moznost toto overit jen u 3 typu
(16x2) a skutecne pri 3V funguji. Jina vec je podsvetleni.

Pokud jde o graficke nemam zkusenosti ale vseobecne se dnes dost veci
dela 3.3V takze lze predpokladat ze i displaye budou na 3.3.

Pokud potrebujete jen par ks do bastlu zkuste se mrknout na displaye z
mobilu, jsou dostupne z vraku nebo nove jako nahradni dily. Napr. z
N3110 48x84 stoji snad pod 200kc. Maji vlastni radic s pameti, data se
laduji seriove a napajeni je prave kolem 3V uz z principu. Pravda s
rozlisenim, ktere pozadujete uz trochu zuzujete vyber...

Pavel