XB201

Danhard danhard@volny.cz
Sobota Červen 4 16:11:41 CEST 2005

Vybojka do blesku.
Danhard
----------------

Hezký den,

   mám tu před sebou "elektronku" XB201 a nic o ní nevím, jen to že je
to podivná elektronka, protože nemá žhavící vláko, unvitř baňky je
skleněná spirála a okolo té je stočený drátek. Má čtyřkolíkovou patici.

   Hledala jsem po webu pomocí googlu (tube XB201, elektronka XB201,
výbojka XB201 ...) i jyxa, ale nic krom ponorek či nahotinek jsem nic
nenašla.

   Podle jednoho kamaráda to je xenonová výbojka, ale katalog k ní nemá.

   Můžete mi, prosím, někdo říci co jsem to vlastně ukořištila a
případně jak to oživit ? :)

   Děkuju předem :)

Saša K. Svobodová