Jaky toner?

aze azehw@volny.cz
Neděle Červen 5 09:52:47 CEST 2005

Tonery z kopírek a laserovek nejsou podle mých zkušností kompatibilní a
pravděpodobně ani u různých výrobců laserovek navzájem. Nasypat toner do
kazety není až taková věda, jak popisujete, ani se nemusí udělat bo*del. Do
kopírky jsem jej sypal běžně a plnil jsem i kazetu laserovky. Není vhodné to
dělat v obýváku...
AZE

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <buchta@compelson.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, June 05, 2005 7:21 AM
Subject: RE: Jaky toner?

Ano, bordel dokaze vzniknout skutecne neuveritelny, ale da se to udrzet pod
kontrolou (rozebiral jsem kopirku :-) ), na druhou stranu,do kopirek se
toner bezne "dosypava", tak mozna zkusit tenhle. Ale pokud bych nemel v
umyslu tisknout 1000 stran denne, tak bych to osobne neresil a koupil novy.
Me vzdycky vydrzi tak 4 roky.