elektronický transformátor

Standa Palas stpalas@volny.cz
Sobota Červen 4 20:49:12 CEST 2005

Kolega mi donesl k opravě elektronický transformátor ET20R výrobce Tesla Piešťany.Po prozkoumání jsem zjistil že je proražená jedna dioda. Po její výměně zdroj nenaběhl. Moje podezření padlo na součástku která je v klasickém plast. pouzdře pro tranzistory (např.BC549,BF240 atd..).Bohužel na ní chybí jakékoliv označení typu. Buď se smazalo nebo tam nikdy nebylo.Při proměření jsem zjistil že to na 95 procent nebude klasický tranzistor. Jeví se mi to spíš jako nějaký mosfet.Na internetu jsem hledal marně.Nemá tu někdo schéma toho zdroje nebo neví co za typ je ta součástka? Vím že by to celé snadno šlo něčím nahradit ale raději bych to spravil.

S pozdravem Standa Palas