HD se ani nehlasi

Tony Malecky clouseau@seznam.cz
Sobota Červen 4 19:56:07 CEST 2005

Elektronikou to neni, jakmile harddisk takhle klepe, znamena to ze se snazi
najit stopu a to se mu nedari. Z parkovaci pozice najede na kraj ploten a
kdyz nema z hlavicek signal, vraci se zpet do parkovaci stredove polohy a to
je cvaknutu, neb tam je mechanicky doraz. Pote znovu vystavuje na okraj
ploten a tak stale dokola.... nektere disky po x pokusech vypnou motor a
vzdavaji veskerou snahu.....
Odzkouseno a vysledovano na desitkach disku, ktere potom co odesly do
vecnych lovist byly rozebrany a zkoumany....

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: <ivanhw@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, June 04, 2005 2:38 PM
Subject: Re: HD se ani nehlasi

Takze bych to videl:

nejdrive mrazak, potom by byla dobra jina elektronika, ale tu
nemam->otevrit- podle stavu:
hlavicky na datovou oblast nebo priiepit.

tech hlavicek je tam asi vic, ale jsou na 1 mechanismu. Pokud by byla
poskozena pouze 1 hlavicka, ale ostatni OK, ten HD by taky nenabehl?

Slo by koupit stejny, ale vetsi disk a zkusit vymenit tu elektroniku, aby se
pripadne ten disk dal pouzit? Nechce se mi kupovat stejne "maly " disk, kdyz
ta cena je podobna. Pripadne alespon je nejaka sance po vraceni OK
elektroniky na zdravy disk, ze by to mohlo normalne dlouhodobe pracovat?

dekuji za podnety
Ivan

P.S. doma mam asi 40 prazdych DVD, jenze disk preci hned neumre, ze ... tak
proc zalohovat