HD se ani nehlasi

aze azehw@volny.cz
Sobota Červen 4 18:17:14 CEST 2005

Dosel mi nize uvedeny obrazek - alternativni vyuziti HDD jako dil
neprustrelne vesty:
"...stačí pořídit si u Vietnamců vestičku s mnoha kapsičkami, kterémísto
keramických plátů vycpete postaršími harddisky.
Naše minizkušebna provedla test neprůstřelnosti harddisků dnes za Vás.
Objevila se domněnka, že rotující harddisk zastavuje střely ještě lépe.
Možná se již brzy dočkáme průmyslově vyráběných neprůstřelných vest
napájených z přídavné autobaterie (ta sama o sobě určitě také dobře chytá
kule)."
AZE

----- Original Message -----
From: "Pavel Novotný" <novotny.pp@atlas.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@hw.cz>
Sent: Saturday, June 04, 2005 8:43 AM
Subject: RE: HD se ani nehlasi

Pokud se disk neustale roztaci a hlavicky tukaji o koncovy doraz, mate
posekano, na 90% doslo k poskozeni hlavy a zde nepomuze skoro nic, da se
zkusit zde doporucovany mrazak. Pokud mate na HDD zivotne dulezita data mohu
doporucit firmu, kde si poradi s zachranou dat i u HDD s poskozenymi
hlavickami, za predpokladu, ze se hlava neulomila a neposkodila povrch
plotny. Cena vsak neni zrovna lidova cca 10k Kc.