HD se ani nehlasi

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Sobota Červen 4 14:48:22 CEST 2005

  Kdyz zascrolujete uplne na konec tohoto mailu, zjistite, ze moznost
profi zachrany dat tu uz byla zminena a nema pro tazatele vzhledem k
tomu jaka tam mel data smysl. Takze pokud bude skutecne utrzena a viset
jen na dratcich co k ni vedou (stava se to), tak bych to klidne zkusil,
stejne uz neni co ztratit. Ale vyzkousene to nemam, byl to jenom napad.
   Vychazel jsem z toho, ze u dnesnich HDD se havicky vystavuji pomoci
"rotary voice coil" (nebo tak nejak se to pise :o) a informace o tom kde
PRESNE je hlavicka vystavena se ziskava ctenim ze samotne hlavicky -
neboli HDD dostavuje hlavicku na zaklade toho "co z ni leze". Takze kdyz
ji prilepi o neco vedle, tak by MOZNA nemusel byt problem.

JDrozd