Jak tise pomoct boardu do kremikoveho nebe?

Martin Marek martin.m.888@seznam.cz
Sobota Červen 4 10:24:13 CEST 2005

Zkusil bych to přesto reklamovat, pokud je to seriózní
firma, tak by to neměl být problém, no a pokud se k
tomu budou stavět "jako mrtvý brouk",
tak bych už u nich nenakoupil nic
a dal echo kámošům.

Nyní je tolik dodavatelů PC hardware,
že si člověk může vybírat.

Jo a měl jsem na jednom počítači
podobné problémy a kupodivu to nebyl
motherboard jak jsem si myslel,
ale procesor, neboť jsem
otevřel case a z vyřazeného stroje
tam s bušením srdce, abych něco neodpálil
vložil stejný procesor a počítač po tomto
zásahu fachal naprosto v pohodě.

Také jak jsem reklamoval na svém domácím
počítači TV a rádio kartu, kousalo se to,
tak je musím pochválit, neboť se k tomu
postavili čelem a dali mi tam defacto
ekvivalentní typ a možná i trochu lepší,
tak jsem poděkoval a spokojeně odešel,
cca před rokem.

Martin