levne displeje - kde?

konference@ei.cz konference@ei.cz
Pátek Červen 3 22:11:58 CEST 2005

Jeste ze starych zasob, ktere jsem rozprodaval mam skladem 10 ks
LM20A21, nepodsvetlene, 2x20 s radicem HD44780A00.
Jsou nepouzivane, ale byly jiz zapajeny ve vyrobku.
Symbolicka cena 95Kc+ dph/ks

S pozdravem
           ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

Podivejte se na el. obchod na www.elektronika.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of petr.pizla@centrum.cz
Sent: Friday, June 03, 2005 9:00 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: levne displeje - kde?

Dobry vecer,

ptam se ctene konference, nez zacnu v pondeli obvolavat firmy - nevite
kde se da sehnat tak 10-15ks lcd displeju se std. radicem Hitachi 2x16 s
podsvetlenim?
Mam zarizeni pro zakaznika a uz jsem skoro na cene kterou mam jako strop
a samozrejme chci jeste neco vydelat  a chybi mi jen ten display.
Idealni cena je tak pod 300Kc, ale to bude asi problem, ze??? Nebo
nepodsvetleny :-(... ?

Dekuji...

--
PP