kabel VGA - TV

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Pátek Červen 3 20:03:35 CEST 2005

 > preinstalovaval system, jsem konecne (asi po roce) dal mezi TV a
 > antenu ve zdi normalni plnohodnotny koax (predtim pouze lanko mezi
 > kontakty - kovarova kobyla...). No a to bylo ono. Nejaka zemni
smycka. > pri prohlizeni videa z PC musim vytahnout antenni konektor.

kondenzatory do antenniho svodu to spravi...
jinak mam propojenou starou ATI Rage 128 (+zvuk) s televizi (OTF 72 cm)
kompozitem asi 15 m tim nejlevnejsim 8-zilovym kabelem se spolecnym
stinenym z GM (tusim 8Kc/m a prodali mne zrovna kousek kde byla jedna
zila proflakla na zem) a nepoznam rozdil oproti propojeni metrovym
koaxem. Spis je nutne osetrit ty zemni smycky.

Ivos