Domaci automatizace

MK info@mcu.cz
Pátek Červen 3 13:29:50 CEST 2005

> mensi=?

cca 8-10 mistnosti + garaze, bazen, zahrada

> Ale ja to poctivo citam a dokonca som tusim na to aj odpovedal, a este
> stale si za tym aj stojim: nevidim vyznam u _rodinneho_domu_ stahovat
> vypinace a spol. jedneho poschodia (podlazia) do krabicky (so vsetkymi
> jej praktickymi a estetickymi nasledkami) a odtial ist zbernicou; podla
> mna je jednoduchsie a lacnejsie rovno dotiahnut vsetky vypinace a spol.
> priamo do ustredne. Tam mozu byt pripojene na presne tu istu krabicku.
> A v pripade potreby sa to potom da zapojit aj inak.

Jano nectes :-)))))
Centralne jsou umisteny akcni prvky - viz obrazek
Decentralizovane jsou senzory (spinace, IR, etc) a vzajemne jsou na patru
propojeny sbernici, ktera je v ramci patra propojena na pater baraku
Takze nic neztahujes - pouze propojis vsechny snimace dvojlinkou,
ktera se pripoji bud na patrovy rozvadec s aktory, nebo na centralni jako
je na tomhle obrazku

S pozdravem
MK