Domaci automatizace

MK info@mcu.cz
Pátek Červen 3 11:14:16 CEST 2005

> Toto sa musi v panelakovom byte celkom dobre vynimat :-)
>
> Mimochodom, horlil si za distribuovany system - takto to vyzera v praxi?
> (to nie je ziadna ironia, to je uprimna zvedavost)

Ale to neni u mne :-))))
A skutecne se jedna o instalaci EIB v jednou mensim domecku.
Celkem srozumitelne jsem zde psal, ze instalace EIB se povetsinou dela
smisena - spinace, stmivace jsou umistovany do rozvadecu a ovladani
(tlacitka, etc) je rozhazeno a propojeno sbernici po dome (po patrech)

Ono se obcas oplatit cist ty me blaboly az do konce :-)))))))

S pozdravem
MK