Velmi pekna nabijecka...

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pátek Červen 3 09:11:28 CEST 2005

Pekne, skoro stejne dobre jako ma jiz nekolik let nedodelana nabijecka, co
mi lezi mezi nikdy nedokoncenymi projekty :-]

Pokud by se naslo rekneme 5 zajemcu tak je sem nejak z USA dotlacim

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jirka
Sent: Friday, June 03, 2005 8:52 AM
To: HW-news
Subject: Re: Velmi pekna nabijecka...

RV napsal(a):
> Moc peknou a fakt hodne naslaplou nabijecku prodavaji zde:
>
> http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXHDJ1&P=ML
>
> a za 120$ je opravdu bezkonkurencni (doporucuji procist parametry),
> ale bohuzel je za morem :-)

Takovy Graupner Ultramat 25 ma sice o neco horsi parametry (mensi proud,
  nema reflexni apod. nabijeni, nema pameti na konkretni nabijene clanky),
nicmene to ostatni je srovnatelne (neco dokonce lepsi - treba pocet
nabijenych clanku) a cena v Cesku taky...

Je otazka, zda se ty rozdily v praxi uplatni.

--
Jirka