Re: JTAG ICE

hwm-land@xmail.cz hwm-land@xmail.cz
Pátek Červen 3 00:08:20 CEST 2005

Ach moje hlava derava a naturo bordelarska:(
Ono to prislo s firmware pro tehdy aktualni studio, tak jsem se s tim nemusel patlat a neutkvelo mi to. No a letacek mam nekde schovany. Moooooc dobre schovany:P Jen vedet kde.
Nastesti letacek i bootloader (JTAG byl zamknuty, tak jsem musel erasovat) je na MCU, takze uz vse funguje a ja se omlouvam za obtezovani konfery (teda hlavne Kosti).
Marek

<joke>Juuuu, tak to ja si tu LEDku taky ustrihnu a tim padem se mi zjednodusi nahravani noveho fw:) </joke>