OT: Help

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Čtvrtek Červen 2 21:49:57 CEST 2005

At maji weby jake chteji - dulezite je ze plati. A pokud plati tak je treba
jim vyhovet.

Osobne s Win zadny problemy nemam - co se tyka podobnych instalaci tak jsem
zazil zatim vic problemu na linuxu a to jsem u toho jen asistoval a sledoval
jak povolavaji stale vyssi a vyssi linuxove sarze a vysledek? ...
nerozbehli to - potupne to nainstalovali na Win (konkretne server S26 od NCR
a Red Hat 7.0)

RadekCX