polarita elektrolytickych kondenzatoru?

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Čtvrtek Červen 2 21:33:29 CEST 2005

> v boucherotově členu???? jak výkonného zesilovače?  zajímavé. Vidím to tak že kvůli ceně.

Vykon malo - radove 2W. Byla tam vetsinou TDA2003, zdaleka ne na plny
vykon. Uprimne receno uz si moc nepamatuju, kde to tam bylo konkretne
zapojeno, muzu se plest. Ale zaujalo me uz to, ze takove kondiky
existuji a pouzivaji se. Kdyz chci nekam dat 100n, tak me prvni napadne
keramika a nebo kdyz mam vetsi pozadavky na stabilitu, tak nejaky ten
svitek. Ale ani by me nenapadlo pouzit 0.1uF elyt.

> Jinak poraďte mi jak to odesílat ve vláknu. Chodí mi jednotlivé zprávy na centrum a
> když na ně odpovím, ve vláknu to není.....

A co pouzivate za klienta? Jesli jsem si spravne vsiml, tak webmail na
centru - no, tam to nejak nefunguje, protoze nepredavaji hlavicku s
referenci na predchozi mail threadu - neco jako:

Zkuste je bombardovat, treba s tim neco udelaji. Mozna to jde nekde
nastavit, ale pochybuji.

Lukas Grepl