Parametry injekcnich jehel

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Červen 2 20:41:03 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 2.6.2005:

> Hmmmm....za kus? To je skoro zadarmo. Injekcni jehla stoji tusim 1,- Kc...

Asi korunu padesat jsem platil ja, kdyz jsem kupoval normalni jehly v
lekarne. Nicmene nechapu, co je tu za souvislost. Ja ty ceny nedelal,
ja nejsem pan Conrad. Conrad je drahej jako prase, to vi kazdy, kdo
tam neco nakupuje. Nicmene obcas je treba tam neco koupit, protoze tam
maji mnoho veci, ktere nikde jinde nejsou, nebo jinde jsou pouze ve
velkem mnozstvi.

Jinak nevidim problem si v Conradu koupit par jehel za 30 nebo 40
korun, to jsou polozky, kde neni nejaka velka spotreba. Navic to
nejsou obycejne jehly, ktere je treba upravovat - jako mezi nami, kdyz
bych si ja koupil normalni injekcni jehlu za korunu, a jako ze ty
tluste nejsou zase az tak bezne k dostani, tak kdyz vezmu frezku do
ruky a zacnu ji upravovat, razem cena teto jehly naroste o stokoruny,
takze cena 30-40 korun za hotovou jehlu je pro me zcela bezproblemova,
protoze na ni nemusim sahnout.

A jak jsem napsal, jehly nema jen Conrad, ale treba Abe.Tec, konkretni
ceny neznam, zeptejte se jich. A take ma tyto jehly kdekdo, kdo dodava
nastroje SMD, pasty, lepidla apod.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem