reset baterie T21

Ondrej Tesar - Boza boza1@volny.cz
Čtvrtek Červen 2 20:15:24 CEST 2005

To je bajecne ze to takhle jde, asi to udelam take tak.
Jake jste pouzil clanky? Originalni jsou 1800mAh, ale v GM ted
prodavaji jen 2000mAh za 175Kc a 2200 za 245Kc.
Prijde mi ze tech 200mAh navic za ty penize v souctu asi nestoji,
cekam ze ta zivotnost baterek stejne nebude nic moc.
Je v tom jeste nejaky jiny hacek?
Pri jakem napeti v "batery maximiser" vam to tedy umira?

Diky Ondrej Tesar