Parametry injekcnich jehel

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Čtvrtek Červen 2 20:11:43 CEST 2005

Hezký večír :)

    jehličky i stříkačky má většina lékáren. Ne všechny, ale většina.
Ale když chcete jednu, tak se nedivte. To vypadáte na feťáka. Já jich
brala 50 a magistra nemrkla okem. A kdybych chtěla celou bednu, tak mi
ji dá také.

    Tohle se musí brát ve více kusech, jinak vypadáte podezřele :-D

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Jiri Drozd wrote:

>    Kdyz uz jsme u tech jehel a strikacek, chctel sem si (cca 5 let
>nazpet) koupit injekcni strikacku (klidne bez jehly - chtel sem ji na
>lepsi davkovani takove te bile pasty mezi chladic a
>cpu/tranzistory/atd..) - zasel sem do lekarny a rekl lekarnici co bych
>potreboval, ta se na me tak nejak divne podivala, zasklebila a
>"nevedeme!". V te dobe mi bylo 18 - 19 (a vypadam celkove o par let
>mladsi) tak nevim, jestli me povazovala za fetaka, nebo jestli vazne
>strikacky v lekarnach nemaji - kde je kupujete vy?

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0522-0, 30.05.2005
Testovano: 2.6.2005 20:11:52