Parametry injekcnich jehel

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Čtvrtek Červen 2 19:46:31 CEST 2005

    Kdyz uz jsme u tech jehel a strikacek, chctel sem si (cca 5 let
nazpet) koupit injekcni strikacku (klidne bez jehly - chtel sem ji na
lepsi davkovani takove te bile pasty mezi chladic a
cpu/tranzistory/atd..) - zasel sem do lekarny a rekl lekarnici co bych
potreboval, ta se na me tak nejak divne podivala, zasklebila a
"nevedeme!". V te dobe mi bylo 18 - 19 (a vypadam celkove o par let
mladsi) tak nevim, jestli me povazovala za fetaka, nebo jestli vazne
strikacky v lekarnach nemaji - kde je kupujete vy?

JDrozd