Znalosti ze SP© elektrotechnické

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Červen 2 08:23:00 CEST 2005

Neda mi nepovedat oblubeny mojho sefa :-)

Stretnu sa na obede teoreticky fyzik a inzinier, ktori spolu pracuju na
nejakom experimente.
Inzinier hovori: Vcera sme zapojili cely experiment a zmerali hybnost
toho objektu. Vyslo to 2.3!
Teoretik: "Hmmmmmmm, vyborne to sedi s mojou teoriou"
Na druhy den ide inzinier do labaku a zisti ze omylom zle zapojili
nejake kable, takze prepolovali magnet. Vysledok je tym padom -2.3. Je
mu to velmi trapne a nevie ako to povedat tomu teoretikovi. Sa nakoniec
stretnu a vravi:
"Vies.... stala sa taka chyba, zapojili sme opacne magnet a ta hybnost
mala byt minus 2.3"
F: "Ahaaa, vyborne, no to sedi s mojou teoriou este lepsie!"

:-)))

Daląí informace o konferenci Hw-list