SD specifikace

Miloslav Kazda miloslav.kazda@volny.cz
Středa Červen 1 23:08:47 CEST 2005

> Ale jak jsem se zminil - existuji ctecky na USB port, ktere se tvari
> jako USB mass-storage. Ted sice nemuzu zadnou "SD only" ctecku najit,
> ale myslim ze jsem nejake videl - mozna by z toho slo neco vykuchat.
> Zalezi samozrejme na tom k cemu to potrebujete.

Kdyby slo jen a pouze o cteni pametovych karet, tak bych sel asi i
touhle cestou, ale ja potrebuju kompletni SDIO. Hlavne kvuli moznosti
pripojeni napr. WiFiny.

Jedna se mi o stranu hosta, ne karty. Stavim zarizeni ke kteremu by
mely jit pripojit SDIO karty. Bude se jednat o seriove vyrabene
zarizeni, takze rozebirani a kuchani jinych zarizeni neni to prave.

Milos