RE: Znalosti ze SPŠ elektrotechnické

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Středa Červen 1 01:16:01 CEST 2005

Zdravim,

Asi jsem mel jit na FEL nez na fyziku, ajk tak posloucham:))).
Jsem v Olomouci na U. Palackeho a tady nas tridi na mat. analyze(60%
studentu nema jeste ve druhem rocniku tu ze zimniho semestru v prvaku:))) a
fyziklani predmety taky nejsou tak lehce zdarma(predmet MechanikaAkustika ma
tisicistrankova skripta prof. Bajera - jsou na netu:)))...

S pozdravem,
		Marek Pavlu