Moduly AUREL

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Neděle Červenec 31 07:45:47 CEST 2005

No co vim (z tech co znam) tak moduly Aurel musi mit podil vysilani 0 a 1
1:1 jelikoz vyhodnocuji na RC clanky a pokud je pomer dlouhodobe jiny tak se
nestaci C nabit nebo vybit. Pokud nechcete/nemuzete pouzit nejake kodovani
co to splnuje tak mam vyzkouseno, ze staci kazdy bit vysilat obaleny 1 a 0
tedy jako 1x0. Tohle staci pro beznou relaci preneseninenajke hodnoty nebo
stavu.

Co se tyka anten - nezaznamenal jsem s tim zadne velke problemy pokud
respektujete zakladni pravidla. Zpravidla se pouzivaji tri ruzne typy anten
(kazda vhodna na neco jineho) - prut 1/4l, sroubovice a smycka. Abyste ji
mohl naladit udelejte si jednoduchy detektor pole - ja to delam z konzervy
od rybicek do ktere vyvrtam diru doprostred pro PLko samici na panel. Do
samce zaletuju prut 1/4l a na konzervu bud rovnou priletuju nebo do
priletovanych svorek z cokololady zasunu zemnici radialy - to ma tu vyhodu
ze vymenou PLka s prutem a zasroubovanim jinych protivah muzu antenu pouzit
na jinou frekvenci. Jako meric pripojte beznej ruckovej merak 100uA, ktery
ma paralelne schottky diodu. Pri mereni je idelani mit stale stejne podminky
- pokud budete kolem anten strachat tak je jasne ze pole budete ovlivnovat a
bude to ukazovat pokazde neco jineho.

Pokud se to vsechno dobre vyladi tak mi chodili ty nejlevnejsi moduly - na
vzdalenost 300m bez prime viditelnosti pres les a s prevysenim asi 30m a to
byl vysilac umisten v aute na predni sedacce.

RadekCX