Moduly AUREL

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Sobota Červenec 30 18:07:26 CEST 2005

Sice jina firma ale presto, tam jsou treba parametry,
pomer jednicek a nul, delka pulsu atd
dejte hledat sirka pulsu
http://www.artbrno.cz/radiometrix/433mhz/433mhz_cz.php?loc=bim2_cz.htm
To jen tak pro info.

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Zdenek Aster" <zdenek.aster@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@hw.cz>
Sent: Saturday, July 30, 2005 5:49 PM
Subject: Re: Moduly AUREL

No bezelo to zde nekolikrate, je pravda ze se to v archivu
blbe hleda, ale nelze stale vysilat jednicku, ted bych lhal jaky musi
byt cas a pomer nul k jednickam, hodne se to resi
treba kodovanim manchester, nevyhoda 50% narust dat,
taktez hodne probirano.
 Mam dojem ze kdyz do nej pustite klasicky seriak, pri rozumny
rychlosti tak by sem tam neco mohl prenest, ale uz si to nepamatuji
mel jsem kdysi asi 4roky mozna vic nejaky starsi modul, a tam
mi to obcas chodilo. Ale rozhodne jsou tu v konferenci povolanejsi.

Zdenek Aster