porouchaný subwoofer

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Sobota Červenec 30 15:48:21 CEST 2005

Vemte si merak a overte si ze je zkrat mezi napajenim a zemi. U tohoto
druhu zavady bych to typoval na prorazeny koncovy tranzistor nebo
nejakou "ochrannou" diodu mezi napajenim a zemi.Overte si ohmmetrem, ze
neni spaleny reproduktor, coz se by se poznalo podle typickeho zapachu.

Luboš Melichar napsal(a):

>Zničehonic mi úplně přestal subwoofer..mrknul sem dovnitř a našel sem 2 přepálené 4 A pojistky.
>Zkoušel sem je vyměnit ale akorát sem přišel o 2 další pojistky. Na pohled je vše ok, nic odpálenýho nejni vidět.
>Netušíte kde by mohla být zrada?
>Vím, že můj popis problému je strašně obecný, já jen jestli se někdo nesetkal se stejným problémem...?
>Nebo aspoň neporadí kam se koukakt a co hledat..
>
>Snažil sem se hledat chybu na napájecí straně,
>ale páč tam jsou 4,8 mF vyhlazovací kondíky tak toho moc proměřit nejde.
>

>---
> [...]

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0530-3, 29.07.2005
Testovano: 30.7.2005 15:48:24