Srikaci pistole, technologie strikani atd. (castecne OT)

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Pátek Červenec 29 22:18:48 CEST 2005

Obcas by se mi hodilo mit moznost opravit skrabanec na pristroji
nebo potrebuji nastrikat celni panel ci kryt sasi do 19" ramu.
Kompresor uz mam, dokonce i dospelou strikaci pistoli, ale pro vyse
popsane by se mi hodilo neco nensiho a hlavne nejake informace jak a
cim se ma co strikat. Poradite nejakou vhodnou techniku a hlavne
zdroj know-how .

Diky.

--
Revoluční vysokorychlostní INTERNET jen za nízký měsíční paušál 399
Kč. Navíc MP3 přehrávač nebo flash disk ZDARMA!  Více na