snimac uhlu natoceni anteny...

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pátek Červenec 29 14:02:32 CEST 2005

Proc tak slozite, rozeberte optickou mys a staci vam kolecko i bez potisku +
nejaky koncak, nekde jsem na tomto principu videl udelane snimani polohy
hvezdarskeho dalekohledu.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Friday, July 29, 2005 1:55 PM
To: HW-news
Subject: Re: snimac uhlu natoceni anteny...

si namalujte v pocitaci kotuc s binarne zakodovanym uhlom a pouzite 9
fototranzistorov. Potom vytlacit na foliu, nalepit na kolecko a je
vymalovano :-) S rozlisenim 1 stupen to nebude mat vacsi priemer ako 10 cm
balu

tommypnq@centrum.cz wrote:

>Zdravim!
>Dostal jsem za ukol vyresit snadno a rychle snimac natoceni anteny pomoci
rotatoru, tedy nahradit nespolehlive snimani pomoci potenciometru.
>Zatim jsem nasel akorat opticke od Agilentu, dodava GME v cenach kolem
1500.- a vyse. Nebo jeste tento magneticky ekoder :