OT: Nase banky

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pátek Červenec 29 13:58:11 CEST 2005

Ja mam sporitelnu a zrovna vcera jsem analyzoval jejich system
nepruhlednych poplatku. Mam sporoziro, cca 5 trvalych prikazu a cca 15
dalsich pohybu za mesic a v cervnu jsem platil za poplatky 186.50 kc.
V tom bylo:
- vypis 5 kc + postovne 7.50 kc
- za SERVIS24 25 kc
- za vedeni kontokorentu 10 kc
- 4 vybery z bankomatu CS 24 kc
- zbytek dalsi poplatky za pohyby, trvale prikzay, prikazy k uhrade,
mobilni platby, hotovostni operace a mezibankovni prevody

Pokusim se nastinit:
- za doslou bezhotovostni platbu nebo za platbu danou trvalym prikazem
je poplatek 5 kc, pokud je to jeste z/do jine banky + 2kc
- za prikaz k uhrade pres SERVIS24 (do banky nechodim, vse delam pres
net) nebo mobilni platbu (dobiti predplacenky) 2kc, pokud je to jeste
z/do jine banky + 2kc
- za to ze mi nekdo da hotove penize na ucet je to 8kc
- za vyber z bankomatu CS je to 6ks, u jiny banky si ani netroufnu tipnout
- jeste ze aspon za platbu kartou nic nechteji (i kdyz pry u MC to
nemusi platit)

No a pak si vyberte.

Martin Hanek