AT89C2051 dotaz

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Červenec 27 08:55:53 CEST 2005

Vladimír Andel wrote:
> Ono je nekdy problem z datasheetu zjistit veci, ktere se tam vyrobce
> nenamaha napsat :-) Proto jsem si nektere veci zmeril
> http://www.mirnet.cz/vaelektronik/bastl/atmel.htm
> Port proti zemi dava max. 200 uA, coz pro ledku opravdu neni moc.
> komparator ma sice psany rozsah 0 - Vcc, ale nad 4 V zadna slava.

No meranie je fajn a tiez si niekedy veci zmeriam, ale datasheet hovori
skor o zarucenych hodnotach.
V OH Output High-voltage (I OH = -80 µA, V CC = 5V ± 10%)    2.4 V
sa mi zda ako celkom pekny popis (t.j. ak potiahnete 80uA, napatie moze
klesnut az na 2.4V).
Mimochodom, atmelacke datasheety Vam prestanu pripadat tak nezmyselne
strohe ak si uvedomite ich filozofiu - predpoklada sa totiz, ze ste
citali "bibliu" (User's manual, u Atmela je jeho hardwarova cast pod
nazvom DOC0499.pdf, prip. doc4316.pdf; ale lepsie je si stiahnut
Philipsacku verziu - aj tak je to doslovna kopia originalu od intelu,
len tam sa da stiahnut len scanovana knizka), tam je struktura portu
popisana do podrobnosti.
Takto je to ale u vacsiny starych vyrobcov ktori prevzali tuto filozofiu
od intela.

wek