AT89C2051 dotaz

David Hankovec david.hankovec@centrum.cz
Úterý Červenec 26 22:33:24 CEST 2005

Zdravim, s tahanim LED z portu x51 do + (tedy dodavat ven z pinu) nepocitejte ani nahodou
proste kdyz se podivate na tu konstrukci te brany, ma proti GND FET, coz je  ok, ale proti
Vdd ma jen osetrovaci rezistor (sice udelany z FETu, ale ma kolem tusim 50 kohmu)
a pres to LED nerozsvitite ani omylem. Proste je to tak a neda se s tim nic delat.
Take jsem resil dvoubarevnou LED, ale nakonec to zbylo na dva  tranzistory.
(http://www.dhservis.cz/dalsi/stmivac.htm  schema dole)

Pokud jde o komparator, take jsem neco delal s hlidanim napeti baterie, ale nemam to na webu
chcete-li  mohu poslat schematko na soukromy email. ( s x51)

Hankovec