Citac - cejch

David Hankovec david.hankovec@centrum.cz
Úterý Červenec 26 22:21:16 CEST 2005

To asi ano, z pohledu klasickeho uzivatele, ktery nema pristup do programu,
na druhou stranu s tim nikdo nepovolany nemuze hnout, a
dalsi vec je, ja si to spise (protoze obecne se spis lepe s frekvenci krystalu
pohne nahoru) softem pokud to v preruseni lze udelat hnu pomoci predvolby
 dolu a tim mam pak vetsi sanci lepe regulovat.
Mimo jine chran buh ze bych chtel oponovat, ale kdyz s tim nekdo flakne o stul
nevim jestli ten trimr neujede. Ale pokud je to o jednoduchosti, mate samozrejme
plnou pravdu - s tim naprosto souhlasim a i to tak delam.

Hankovec