Citac - cejch

David Hankovec david.hankovec@centrum.cz
Úterý Červenec 26 17:34:59 CEST 2005

Zdravim. Videovystup samozrejme mam a ne jeden.  Zapomnel jsem napsat, ze nemam v miste samoobsluhu, jkde zminene
LM1881A prodavaji pres pult.
Krystal samozrejme u procesoru je ze ano, jinak by to nebezelo pokud se nepletu :-))))
Ale protoze je ta "presnost " nepresna potrebuji to dotahnout  zmenou predvolby timeru v procesoru
jenze nevim o kolik.  Diky na radu.

Hankovec