Schéma nabíječky Siemens

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Červenec 26 16:59:59 CEST 2005

Pukis Pukis napsal(a):
> Zdravím, nevíte kde bych mohl sehnat schéma nabíječky pro Siemens
> C55. Je od Delta Electronics INC. Mám u ní zničený SMD kondenzátor C6
> a potřebuji zjistit jeho hodnotu.

Neni nahodou lepsi koupit novou nabijecku? Stoji okolo 100 penez, za tu
castku bych to ani neotviral. Krome toho kondenzator obvykle neodejde
sam od sebe, tipuju to na dalsi problemy a bez dobre znalosti techniky
spinanych zdroju si ani neskrtnete. To rikam jako clovek, ktery se tim zivi.

BTW: tu nabijecku tady mam, ale je slepena a nebudu ji nasilim
"louskat". Kdyby to melo nekomu zachranit kdovico, uvazoval bych o tom,
ale takhle....

--
Jirka