Prosim pomozte , kde sehnat LCD z obrazku

Radim Götz radim2@infos.cz
Úterý Červenec 26 12:09:25 CEST 2005

Preji hezky den,
nevi nekdo ze zdejsich kde za rozumnou cenu sehnat LCD
z prilozeneho obrazku ? Jde o lcd z blesku nikon SB800.
Je oznacen ROHM RCD6077. Na www jsem nic nenasel.
Je mozne, ze je osazen i v jinem zarizeni , rohm pise neco o MT,
consumer elektronic, v letaku k LCD ma vse mozne.
Asi to bude umet primo nikon ,ale oprava bude pry cca 4-5kKc.
Jsem z toho na prasky blesk byl fest drahej , neopatrnej pohyb
a je po nem. Jinak blesk funguje v pohode a na LCD
sviti cca 25 % plochy, coz ovsem na pouzivani nestaci.
Diky vsem za pomoc , budu moc vděčný.

Radim