Stavebnice citace

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Červenec 26 10:26:13 CEST 2005

na mojich starych strankach
http://web.quick.cz/prazska9/Elektronika/Citac/citac.htm je citac s picem,
ktery bude do 30MHz chodit - mam to udelany jako dvoukanalovy citac, ale
pokud je treba tak k tomu staci jen PIC a displej. Je k tomu uplne vsechno
vcetne vykresu DPS, ASM atd. Umi to merit i otacky/min

Uz to beha u tri dalsich lidi mimo mne. Plosnak delat nebudu, ale je tak
jednoduchej, ze se da nakreslit fixou od ruky. Naprogramovat PIC je otazka
vteriny.

RadekCX - http://rvsoft.wz.cz