Nakup pristroju na ebay (generator, citac,...)?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pondělí Červenec 25 23:30:48 CEST 2005

Zdravím,

Mně osobně se nejvíc osvědčilo zadat do E-Bay maximální sumu kterou jsem
ochoten investovat a nechat zbytek na systému automatického přihazování.
Člověk sice občas prohraje, ale chrání to proti tomu, aby člověk ve
snaze získat vytoužený přístroj přihazoval vysoko nad limit, který si
stanovil.

Zdraví PavelK