Nakup pristroju na ebay (generator, citac,...)?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Červenec 25 21:46:08 CEST 2005

Na ebay.de prihazuji max 5 sec pred koncem a vetsinou uspesne.
U zajimaveho produktu je 30 sec dlouha doba.
Do posledni chvile si zjistuju jaka je cena a pak 5 sec, a nekdy i mene pred
koncem aukce, nabidnu svoji.
Oproti "D" si mohu dovolit i nejake to EUR navic.
Pred tim se na aukci nema cenu angazovat.
Na rychle pripojeni staci kabelovka.
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz

Tri dny pred koncem drazby se neda usuzovat na pocet zajemcu.
Skutecne drazit se zacina dve minuty pred koncem. Ja osobne zacinam
prihazovat 30 vterin pred ukoncenim :p
M.