Jak resit samocinne prepinani preddelicek k citaci?

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pondělí Červenec 25 17:01:44 CEST 2005

Mate pravdu, kdybych pouzil vice citacovych vstupu MCU, tak by to
takhle slo. Mozna by to znamenalo nejake pridavne zpozdeni, ale zda
se mi to Vase reseni nakonec myslitelne.

Dobra, bud to zkusim nejak takhle, nebo s pridavnym predradnym
citacem, jehoz hodnota bude ctena.

Dekuji a zdravim,
Marek P.