Jak resit samocinne prepinani preddelicek k citaci?

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pondělí Červenec 25 16:00:03 CEST 2005

Zdravim,

> A co to udelat tak, ze procesor bude ovladat spinace mezi jednotlivymi rady
> preddelicky a vstupem citace. No a nejprve se zapne cela predelicka a pokud
> rekneme do 1/10 vteriny neprijde sestupna hrana, prepne se vyssi rad a to se
> bude opakovat tak dlouho, az do te desetiny vteriny vyjde alespon jeden
> pulz. Z delky trvani a ze zvoleneho deliciho pomeru se vypocte frakvence. Za
> vterinu byste tak stihnul prepnout 10 radu preddelicky a mimo spinacu
> nepotrebujete jiz zadne dalsi soucatky mezi preddelickou a CPU.

tak jsem to na zacatku taky planoval. Ale trochu se mi nelibi
predstava, ze se meric nastavi na nejakou nizkou frekvenci a pak bude
pripojena frekvence vysoka, tj. vysoka f vleze nekam, kde neni na
teto f zarucena funkce obvodu.

Dobra, muze mi nekdo rikat, ze pravdepodobne nastane to, ze se
nenacita zadny pulz. Ale co kdyz ne? Co kdyz se zacne citat nejaky
"sum", zpusobeny tim, ze mi 100MHz leze nekam, kde se umi zpracovat
nanejvys 10MHz?

MP