Program

Radim Hořínek cotidotoho@volny.cz
Neděle Červenec 24 18:06:49 CEST 2005

Zdravim pri nedeli! Shanim nekoho kdo by mi napsal program, ktery by
zpracovaval data z COM portu. je to na casomiru. Budou prichazet 3bajty-
1. cislo zavodnika, 2. sekundy, 3. setiny sekundy. Program z toho spocita
minuty, sekundy, ukaze cas kola, celkovy cas a pocet kol. A potrebuju taky
moznost ulozeni do textoveho souboru pro archivaci a pozdejsi
tiskPotreboval bych to tak do 10dnu - nechci zadne graficke zbytecnosti,
staci mi strucny a srozumitelny vystup-muze byt i DOS. Kdo by mel zajem,
at napise kdy a za jakou cenu by byl ochotny a schopny toto napsat. Diky
R.Horinek

--
Tato zpráva byla vytvořena revolučním poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/